piątek, 4 stycznia 2013

Prolog

 Music


Jeden słoneczny dzień. Rozpoczął się jak każdy inny. Ludzie wstali aby iść do pracy, dzieci ruszyły do szkoły. Tylko czwórka nastolatków z różnych miast niecierpliwie czekała na spełnienie swoich marzeń. Każdy był zupełnie inny. Nie znali siebie. Pewnie nawet nie myśleli o tym, aby poznać. W końcu teraz najważniejsze było spełnianie ich pragnienia. Ten dzień był zapisany w ich kalendarzu. Wszyscy bliscy trzymali za nich kciuki. Każdy szczegół był dopracowany. Nie było szans, aby coś poszło nie tak. Jednak nerwy nie mogły zniknąć. Godziny upływały. Ludzie wychodzili z sali z łzami radości lub smutku. Stałeś tam na scenie i oczekiwałeś swojego początku lub końca. Ludzie Cię oceniali. Nie ważne jak tego nie lubiłeś, musiałeś to znieść. Bo zgodziłeś się na jeden casting. Bo wydawało Ci się, że masz umiejętności. Przyszedłeś się sprawdzić. Ale wiedziałeś jaki może być koniec. Będziesz śpiewał całe życie i przejdziesz dalej lub skończysz śpiewać i odpadniesz właśnie dziś. Bo to było coś w rodzaju sądu. Na który sam wyraziłeś zgodę.

Czasami jest tak, że wkładałeś w coś całe swoje życie. Poświęciłeś się czemuś co może nie ma przyszłości. Ćwiczysz. Starasz się być lepszy i lepszy. Oddajesz się temu. Uzależniasz się od tego. Nie zwracasz na to początkowo uwagi, lecz to staje się Twą obsesją. Ale nie trać nadziei. Mimo, że jest ona matką głupich. Może dzięki niej spełnisz swoje marzenia.

Parę minut zadecydowało o losie pewnego chłopaka. Chciał brnąć w swój wymarzony zawód. Chodził do szkoły muzycznej. Dał obietnicę Bogu, że jego jedyną miłością w życiu będzie muzyka. Śpiewał. Nie dla kogoś. Sam dla siebie. Początkowo wstydził się swojego wysokiego głosu. Jakby nigdy nie przeszedł mutacji. A miał dwadzieścia lat.Szczęśliwy. Uwierzył w siebie. Miał marzenia. I dziś mogło się ono spełnić. Gdyby nie zaspał. Nie spóźnił się na autobus. Biegł. Biegł ile sił w nogach. Mijał kolejne ulice. Nie sądził nawet, że posiada taką kondycję.Lecz to nie wystarczyło. To było za mało. W szkole o profilu muzycznym nie musiał przejmować się siłą, mięśniami czy wytrwałością. Tam liczył się głos. Umiejętności grania i słuchania. Był dumny. Posiadał To. Był wyjątkowym człowiekiem. I właśnie dziś pierwszy raz żałował. Żałował, że nie uczęszczał na jakieś zajęcia sportowe. Bo gdy dobiegł pod drzwi x-factora jego marzenia osłabły. Jego wiara zmalała. Życie legło mu w gruzach. Bo dziś miał iść krok dalej. Nie chciał stać w miejscu. Ale musiał. Bo ostatni dzień przesłuchań właśnie się skończył. A on był tylko zwyczajnym szarym człowiekiem. Bóg tak chciał. Nie mógł zmienić jego woli. Decyzja należała do niego. Odchodząc od drzwi spojrzał przed siebie. Ujrzał anioła z pięknymi lokami. Miał w sobie radość, optymizm. Pewność siebie. Coś co brakowało mu od wielu lat. Obserwował uśmiech nieznajomego. Jego serce zabiło mocniej. Coś się zmieniło. Piątka chłopaków rozpoczynała dziś nowe życie.

Harry się dostał.

Niall się dostał.

Liam się dostał.

Zayn się dostał.

Louis nie zdążył. Ale zobaczył kogoś wyjątkowego. W duchu obiecał sobie, że będzie jego pierwszym fanem.


Oto prolog opowiadani Fight For You. Dziękuje za tak wiele wyświetleń mimo, iż nie było jeszcze żadnego rozdziału. Moi followersi mnie zadziwiają. Prolog jest też notką informacyjną. Przeczytaj to proszę.
1. Proszę nie krytykuj mnie, jeśli zobaczysz jakiś błąd. Nie jestem robotem. Jestem tylko nastolatką, która piszę bo to jej pomaga.
2. Jeśli chcecie nowego rozdziału. Jeśli blog Wam się podoba- proszę - komentujcie go. Komentarze mobilizują mnie do pisania nowych rozdziałów. To mi pomaga. Bo widzę, że mam dla kogo pisać. Więc jeśli przeczytałeś, poświęć jeszcze 5 minut i napisz krótki komentarz, roześlij opowiadanie innym.
3. Jeśli chcecie być informowani na twitterze lub gg proszę zostawiajcie loginy lub numery pod rozdziałami. 
4. Gdy będę widzieć, że zależy Wam na rozdziałach i na blogu będę dodawać rozdziały regularnie co dwa-trzy dni :)

Dziękuje za każdy komentarz i opinię. Dziękuje również za tak dużą liczbę wyświetleń. To dla mnie straszne ważne. 

Dedykuję to opowiadanie wszystkim LarryShippers które poczuły się kiedyś zranione i opuszczone. Jestem zawsze z Wami i dla Was x

Kontakt: @larry_planet


59 komentarzy:

  1. aż łezka w oku się zakręciła... :') Genialny prolog. ♥ Czekam na rozdziały! :)
    Informuj mnie oczywiście: @die_of_love


    Podrawiam. ^^ xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się już sam pomysł. Nie czytałam jeszcze takiego opowiadania. W jednych 1D istnieje, w innych nie. Ale tu jest inaczej. Zespół istnieje, jednak nie tak jak w rzeczywistości. Podoba mi się. Lubię też Twój styl. Zmusza do refleksji nad tym, co się czyta. Wprowadza czytelnika w tą historię. Z niecierpliwością czekam na rozdział 1. Informuj mnie proszę na tt: @vanalammothien Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, cudowne to! Naprawdę! WARTO było czekać, bo to jest świetne. Czekam co będzie dalej. Pisz szybko! @luvmy1D

    OdpowiedzUsuń
  4. super świetny ja już chcę rozdział :** mój tt @MartaKamiska1 XD

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG zajebisty prolog to ja już naprawdę nie mogę doczekać się rozdziału. Mam nadzieję że dodasz go jak najszybciej bo talent masz. Oczywiście informuj mnie na tt @Karola_Horan

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, normalnie nie spotykam się z takimi prologami, a ten jest chyba najdłuższy jaki czytałam, czyli wieki plus dla Ciebie.
    Może nie jest to cały rozdział, ale już czuję, że to będzie coś zajebistego. Świetnie piszesz, podoba mi się Twój styl.
    Pozostaje tylko czekać na rozdział, dodawaj jak najszybciej ;)
    Gdybyś mogła mnie informować o nowych rozdziałach, to mój TT - @JoanaM013 xXx

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest świetny! Do tego zawsze wybierasz najbardziej pasującą muzykę. Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Informuj mnie na bieżąco.
    Pozdrawiam xx
    @PaulAdoptedMe

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiste! Przy tym ja czuję się jak przedszkolak... Informuj na tt: @lottietommopl xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka dni temu okresliłam Loui'ego głos tak samo,jakby nigdy nie przeszedł mutacji,ja jednak jego głos sprawia ze się usmcham.Dbaj o Louiego to krucha istota.Dbaj o zespół..bedzie im owiele trudniej bez LouLou.Dziekuje ze zaczynasz to opowiadanie od samego początku,to bardzo wazne jak sie poznają.A niestety wiele osób omija ten monent.Masz dar widac to gołym okiem,nie dla tego ze piszesz o nich tylko dlatego iz, czyta sie to niesamowicie płynnie.Do zobaczenia pierwszy rozdziale!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeny wspaniałe , dobrze dobrane słowa . jestem ciekawa już pierwszego rozdziału , na pewno będę czytać. i proszę o informację na TT @rockmefuckme

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże... Nie wiem co powiedzieć.... Po prostu wzruszyłam się. Czułam jakbym czytała o sobie.
    Zaczęło się zajebiście. Tak tajemniczo. Czytałam bardzo wiele blogów ale ten jest taki inny.. w dobrym tego słowa znaczeniu. Larry'ego kocham caałym moim serduszkiem, i od jakiegoś roku czuwam przy nich i dopinguję. Dopinguję miłości, która jest ukrywana tylko dlatego że jest ,,inna''. Miłość to miłość ale niestety mało osób to rozumie a co najgorsze nie chce przyjąć do świadomości.
    Zauważyłam że piszesz z punktu Lou, z czego bardzo się cieszę :D. Uwielbiam Jego punkt widzenia. Możliwe że z czasem to Harry będzie opisywał przeżycia,ale to tylko ubarwi Twoją opowieśc ;3 Dziękuję że napisałaś mi o tym blogu bo bym go za chiny nie znalazła, a co gorsze w połowie opowieści .__.
    Dziękuje też za życzenia urodzinowe ! <3 Wiele to dla mnie znaczy. ;)
    Jakbyś mogła to informuj mnie - @11Puchacz.

    Dziękuję za ubarwienie życia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prolog jest genialny! Strasznie jestem ciekawa, co będzie dalej. No i z góry mówię, że nie umiem pisać długich komentarzy... Tylko informuj mnie o nowych rozdziałach @takemehome99 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże to jest świetne! Nie jestem Larry Shipper ,jestem tak po środku tego wszystkiego ,ale twoje opowiadanie zapowiada się ciekawie ,prolog jest ciekawy i jestem pewna ,że kolejne rozdziały tak samo będą wspaniałe. Wierzę ,że wielu Shipperkom Larry'ego ,które -niestety są często obrażane lub uważane za nieprawdziwe Directioners- pomożesz jeszcze bardziej uwierzyć w siebie ,w to ,że mogą sobie shippować kogo chcą i nie mają prawa być obrażane ,a zwłaszcza anonimowo przez internet. Życzę Ci ,żebyś zdobywała jak najwięcej osiągnięć na tym blogu ,bo jest tego warty. Powodzenia i weny twórczej życzę :) Jeślibyś mogła to informuj mnie o każdym nowym rozdziale tutaj : @Monia_Shii ,bo nie zawsze mam czas sprawdzać na bloggerze ,czy ktoś coś dodał nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział i na kolejne! xx
    Jak możesz, to informuj mnie na tt: @AwwwLiaam

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu ! to jest genialne i nie da się opisać słowami !!
    po prostu kocham *O*
    dawaj już 1 rozdział !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog cudowny i czuje, że całe to opowiadanie będzie naprawdę bardzo, bardzo dobre :) oczywiście informuj mnie o nowych rozdziałach na tt: @Anne_Larry

    OdpowiedzUsuń
  18. Booooooooooooooooooskie <3 Czekam na pierwszy rozdział. @KarolciaSel

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh usnął mi się komentarz ;__; Od nowa :) Zacznę od tego,że właśnie przekonałam się,że masz dobry styl pisania,zmuszający do refleksji.Bardzo dobra narracja :)Nie wiem jak będzie dalej ale lubię narrację trzecioosobową :)Prolog świetny.Widać,że masz swój własny,oryginalny pomysł na Larry'ego.Uważam,że jesteś bardzo uczuciową osobą,więc wierzę,że i w to włożysz masę uczuć.Zwłaszcza jako Larry Shipper,eh no..teraz to trudny czas dla nas, a ten fanfic,nawet jeśli w większości jest fikcją lub Twoją interpretacją pewnych zdarzeń,to pomaga:) Dziękuję Ci bardzo :)Inforumujesz mnie jużk,za co Ci dziękuję,ale będę się podpisywała nickiem z tt:)
    Pozdrawiam,życzę weny i miłego dnia:) xx
    @Elendighet

    OdpowiedzUsuń
  20. Prolog jest świetny, na prawdę. :D masz ogólnie fajny styl pisania. Wydaje mi się, że jesteś osobą wrażliwą i uczuciową, co ujawnia się podczas pisania. Czekam na pierwszy rozdzial z niecierpliwością xd Już pisałaś mi na tt, ale na wszelki wypadek xd
    @Dancing_Alonee

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny prolog ♥
    Już nie mogę się doczekać rozdziałów :D
    lots of love, @MalwaMalwina xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. super, mi się strasznie podoba,czekam na pierwszy rozdział, nie mogę się już doczekać :3
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    i proszę informuj mnie : @Yol0_o

    OdpowiedzUsuń
  23. Cholera, dlaczego on musiał się spóźnić?! Gosh, to jest zajebiste! Ja chcę już rozdziały! *-* ^^
    Życzę Ci dużo weny, pozdrawiam cieplutko! C:
    <3 Xxxxx
    @LouLightMyWorld

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHAM, KOCHAM, UWIELBIAM, KOCHAM, UWIELBIAM, KOCHAM. Cudo *.*
    Pisz dalej i nie przestawaj, bo ja chyba umrę jak nie będę czytała Twoich opowiadań. Dziękuje, że jesteś<3
    Kocham Cię! ♥


    @YepFakeSmiling

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham <33 Już kocham :D
    @Zaawsze_Spoko

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny prolog.Opowiadanie będzie na pewno świetne, myślę że jedno z moich ulubionych : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyśmienity prolog, mistrzostwo! Chcę być informowana - twitter - @horanismygod
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny prolog. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :D informuj mnie na twitterze o nowych - @trollek_ :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow.. bardzo mi się podoba, haha.
    LouLou fanek Hazzy? haha
    Chcę więcej! < 3
    @awniall_

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny prolog. Naprawdę jestem ciekawa jak to się wszystko dalej potoczy. Nie będę sie za dużo rozpisywać bo to dopiero prolog.
    + muzyka naprawdę idealnie pasuję do tekstu xxx @Agata10028

    OdpowiedzUsuń
  31. Prolog jest super <3
    Mam nadzieje że rozdziały będziesz dodawać często :)
    @AdmireOurStyles

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem, dlaczego ludzie ci tak słodzą. Czemu tak chwalą ten prolog. Nie jest on świetny, ani piękny. Jest przeciętny. Krótkie zdania nie dodają magii. W prologu wychwyciłam parę błędów interpunkcyjnych. Nie jesteś robotem, ale przed opublikowaniem notki, mogłabyś chociaż kilka razy przeczytać to, co napisałaś. Ujrzenie Harry'ego powinno być lepiej opisane, a ty nie poświęciłaś temu nawet dziesięciu zdań. Mam nadzieję, że w moją stronę nie poleci masa wyzwisk od twoich "fanów". Ja wyraziłam tylko swoje zdanie, a krytyka jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła.

    OdpowiedzUsuń
  33. GENIALNE!!!!!
    Mimo że to tylko prolog to już się wciągnęłam w to opowiadanie <3
    Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne. Już wiem, że będzie to moje ulubione opowiadanie. Masz cholernie wielki talent czego z całego serca Ci zazdroszczę. Napisałaś to tak perfekcyjnie, że miałam prze oczami wszystkie te sceny. Widziałam opisany tutaj, każdy moment. Melodia dodała temu wszystkiemu niesamowitego uroku, że łezka zakręciła się w oku.
    Cóż czekam na pierwszy rozdział.
    @Debby__S

    OdpowiedzUsuń
  35. Aww, świetny początek! :)
    Nie mogę doczekać się rozdziałów x

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się spodobał prolog.
    Mimo że to tylko prolog ale wciąga.:D
    Jeszcze ta muzyka dodała odpowiedniego klimatu.:3
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. *_*
    @DarcyStylesxx69

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny prolog, nie mogę się doczekać rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. betowal ktos ten tekst? jest spoko, ale mnostwo bledow, masakra

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny prolog. Z resztą jak wszystko co piszesz. Masz niesamowity talent, wiesz? Czekam na pierwszy rozdział :) @EmpireOfTommo

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny prolog. Cudownie się zaczyna <3 Nic tylko czekać na dalszą część, która mam nadzieję będzie jeszcze lepsza niż prolog.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, super, super! Teraz czekam na upragniony rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  42. Och, czyli teraz wyrażanie własnego zdania nazywa się "hejtami"? Nie obraziliśmy cię, tylko skomentowaliśmy treść bloga. To wielka różnica. Skoro nie podoba mi się, co piszesz, mam prawo to przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Szykuje się genialne opowiadanie :) Prolog bardzo mi się podoba! Czekam na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam,
    @LarryBeliever_x ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. po prostu bram słów! ;___; aż mi się łezka w oku zakręciła <3 uwielbiam to jak piszesz i co piszesz :> zmieniłaś moje życie!... to mój TT- @sandraaa__3 i gg- 26039562 ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jedyne co powiem... Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zainteresowałaś mnie bardzo. Czuję niedosyt. Potrzebuję kolejnego rozdziału. :) mogła byś mnie informować? @maaluutkaax33 xx

    OdpowiedzUsuń
  47. zapowiada się fantastycznie, czekam na 1 rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Proolog jest zajebisty <3 Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prolog jest boski .Wyczówam zajebiste opowiadanie :) Czekam na 1 rozdzial ;) Mogla bys mnie informowac .? @Martika1DandJB ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. aż mnie ciarki przeszły to jest cudowne ! Masz talent ;)czekam na więcej ;) wyśle to moim koleżankom kochana :** jestes wspaniała ;)@SweetsSmileLou

    OdpowiedzUsuń
  51. Powiem tyle, g e n i a l n e! Czuję, że to będzie dobre opowiadanie, fabuła mnie strasznie zaintrygowała. Cholera, wybacz mi taki krótki komentarz. Właściwie cholernie krótki jak na mnie! Po prostu dzisiaj nie mam serca aby komentować, wybacz.
    Proszę, informuj mnie na tt: @greaseblow
    Serdecznie zapraszam do siebie. :3 http://atramentowa-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. To jest N-I-E-S-A-M-O-W-I-T-E. Zwiastun, prolog. Ahh Dziewczyno nie wiem co mam napisać. Pisze ten komentarz jakieś 5 minut, bo na serio nie wiem co mam Ci napisać. Świetne? to za mało. To jest raczej genialne.
    możesz mnie poinformować o pierwszym rozdziale ? @yoursmileu
    czekam :* < 33

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham to !
    I wiem, że późno dodaje komentarz i późno to czytam, ale kurcze! Woooow Z A R Ą B I S T E ! <3


    ~ ta co prosi o autograf *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedy będzie pierwszy rozdział ? ;> czekam i czeka..codziennie wchodzę by sprawdzić a tu nie ma :C

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę pisać z anonima :c Tu mój TT : @Louis_Wife_69
    Piękne *-* ! Zapowiada się rewelacyjnie ! Na pewno będę czytelniczką tego bloga ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  56. Również proszę o informowanie na twitterze: @back_hope18 :)

    OdpowiedzUsuń