niedziela, 30 grudnia 2012


LARRY STYLINSON- FIGHT FOR IT

Tytuł: Fight for it

Autorka: @larry_planet. Przy paru rozdziałach będzie pomagać @louis_planet

Typ: Dramat, Romans

Liczba rozdziałów: 8 + prolog +epilog. Przewidywana część druga.

Inspiracja: Właściwie moją inspiracją nie było nic. Wymyśliłam to wszystko z @louis_planet

Podziękowania: Dla @louis_planet za zrobienie zwiastuna i za wymyślenie większej części fabuły. Dla Żanety, za ustawienie nagłówka. Nagłówek zrobiłam ja sama. Dziękuje Wam za pomoc x

Opis: Jeden casting. Jedna szansa na spełnienie marzeń. Piątka chłopaków. Zupełnie różni od siebie. Lecz jeden przybędzie o parę minut za późno. Dwudziestoletni Louis Tomlinson zaczyna obserwować postępy gwiazd z x-factora. Staję się fanem grupy dziewiętnastolatków z zespołu One Direction. Lecz jeden z nich skrada jego serce. Harry Styles. Jego obsesja. Jego uzależnienie. Jeden konkurs. Jedna szansa. Prawdziwy przypadek. Wygrana. Randka. Propozycja. One Direction zaczęło funkcjonować w piątkę. Lecz coś się zmienia. Szczęście się kończy. Badania. Wyniki. Złamane serca. Złe decyzje. Konsekwencję. Próby samobójcze. Prawdziwa miłość wybacza wszystko. Znosi każdy cios. Ale czy przezwycięży śmierć?
Ostrzeżenie: W treści przewiduje sceny erotycznie, okaleczanie się. Możliwe też są wulgaryzmy.  Na potrzeby opowiadania wiek bohaterów został zmieniony. Nic z tego nie stało się naprawdę. To czysta fikcja literacka. 

Zwiastun:

Bohaterowie:


Kontakt: 
@larry_planet
@louis_planet 

Prosimy o opinie, komentarze, udostępnianie :) 



23 komentarze:

  1. Super opowiadanie się zapowiada ;) ,zajebisty zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, to od razu mówię, że jestem pierwsza w komentarzach! I od razu mówię, że będę stałą bywalczynią tego bloga! :) Zaczynać dodawać rozdziały! :)

    P.S. Tu @die_of_love. Aa, nie odczepię się od Ciebie @larry_planet! : D
    Masz mnie powiadamiać oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPOWIADA SIĘ BARDZO CIEKAWIE. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę stale odwiedzać tego bloga. Myślę, że będzie równie interesujący jak twoje ONE-SHOTY, może i lepszy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownieeeee się zapowiada *--*
    a zwiastun zajebisty :>
    już nie mogę się doczekać rozdziałów :DD xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, czekam prolog. PISZ SZYBKO! [@luvmy1D]

    OdpowiedzUsuń
  7. aww,zapowiada się bardzo dobrze :) Nigdy poprzednio nic Twojego nie czytałam,więc nie wiem jaki masz styl,ale w fabule jest wszystko to co lubię:)Zwiastun genialny :) xx
    Pozdrawiam, @Elendighet

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się wspaniale!
    Coś czuje, że to będzie historia jakiej jeszcze nigdy nie czytałam!
    Awww nie mogę się doczekać :D

    Plooosie wpadnij do mnie ;*
    http://from-hatred-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu Kinia zajebisty *.*
    tak jak nie jestem ich fanką tak uwielbiam ten zwiastun i bloga *_____*
    informuj mnie na biężącą o nowych rozdziałach na tt @kasiamalik1d

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będę czytać ,bo czytałam kilka imaginów spod ręki @larry_planet i wiem ,że to opowiadanie będzie niesamowite ,bo jej styl pisania i fabuła imaginów była zawsze wspaniała. Znając życie tak samo będzie z opowiadaniem ,a więc czekam na prolog i życzę powodzenia w pisaniu oraz wielu czytelników :) xx @Monia_Shii

    OdpowiedzUsuń
  11. na 100% będę czytać i już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczyna się cię ciekawie.Jeśli będzie taki sam jak ten zwiastun w którym się zakochałam to będę w niebie. :3. Też będę prosiła o powiadamianie o nowościach :D~ @Nicooluu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczyna się ciekawie, nawet bardzo! Nie mogę się już doczekać rozdziałów! Jak byś jeszcze mogła powiadamiać mnie na TT: @MyLiveMyDream

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się zapowiada *.*
    Możesz mnie informować na tt? @Zaawsze_Spoko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już chcę opowiadanie! Już chcę wszystkie rozdziały! TERAZ ! ! ! ! !

    ~ ta co prosi o autograf *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże ! Zapowiada się nieziemsko :))
    Chcę już rozdział ! NOW <3

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG...Już nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. NA PEWNO BĘDĘ CZYTAŁA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Liebster Award na http://give-me-yoour-heart.blogspot.com/. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kinia skarzcie Ty. Ty znasz moją opinie o wszystkim co piszesz. Ale ja serio chyba się psuje.. Ale jeszcze będę płakać. Zobaczysz. A fabuła? Jak zwykle świetna. Uwielbiam WSZYSTKO co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę się rozpisywać. Zapowiedź - genialna, trzymająca w napięciu, czekam na prolog, 1 rozdział, 2,3,5,10... Po prostu zapowiedź zachęcająca, chce to przeczytać i powiedzieć - co na pewno zrobię - "Kolejne zajebiste opowiadanie. Kolejne zapadnie w pamięć, kolejne zapamiętane na długi czas, kolejne do polecenia. Kolejne do przeczytanie ponownie..." Oczywiście proszę o powiadamianie na TT - @LarryZiallJolly

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się zapowiada :)) Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału *___*
    @LittleThings696 <3

    OdpowiedzUsuń